2009. július 24., péntek

Malaysia

Kuala Lumpur

22.én elhagytuk Balit fájó szívvel.Még hezitáltunk hogy meghosszabítjuk pár héttel

de Indonesia csak 1 hónapra ad vízumot utána napi 20USD ,ugyhogy ezzel eldőlt, hogy megyünk rovább terv szerint.

Kuala Lumpurban egyenlőre csak 1 éjszakát töltöttünk.Kicsit magasvasutaztunk,körülnéztünk,megvettük a buszjegyet Tiomanra másnapra.

A kínai negyedben találtunk szobát (ami életem legrittyósabb szállása,pedig voltam már néhányban)kb.55 ringitért(3000Ft)ami az eddigi legdrágább szállásunk hm...

Elég érdekes város az biztos.Közhelyesen hangzik hogy a szélsőségek városa

de itt tényleg kb. 50m t kell gyalogolni hogy átérjen az ember New York ból

Szentjakabra:))))

Láttuk messziről a Petronas tornyokat is (ami asztmondják a világ legmagasabb

épülete)de most nem volt rá idő sajna.

Tioman

Malajzia keleti partjától kb 40 km re egy elég nagy sziget, szinte 0 infrastruktúrával.

Csak az egyik part lakott ,szinte csak a parton vannak bungallók,mögöttűk dzsungel.Egy egy resort ami egy étteremből meg kb 20 bungallóból áll. Ezek között csak hajóval lehet közlekedni.Éjszakai élet NADA.Shopping nyista.Viszont a szigetnek van egy reptere,amelyre csak propelleres kisgépek járnak,meg van érintetlen természet minden mennyiségben.

Homokos tengerpart,kristálytiszta víz,vízesések,Dzsungel.

Még csak egy napja vagyunk itt de már kaptun kóstolót a abból hogy mi vár még ránk.

Az "utak"mentén lépten nyomon óriási varánuszokkal találkoztunk, a fák ágain főleg a folyó felett 3-4 m es Phytonok tekergőznek(egy fán néha 3 is)

A szemetünket meg reggelre széthordta egy nagy csapat majom,akik még a teraszra is felpofátlankodnak.Némelyik fa meg teljesen tele van hatalmas vörös denevérekkel. A Divemaster meg sok sok cápáró meg teknősrő beszélt, de azt majd meglátjuk.A sziget egyébként teljes egészében Duty free ugyhogy szerencsére nagyon olcsó.Hát egy nap alatt ennyi.